top of page

Market Research Group

Public·68 members

Jämtland Luleå på tv 15.12.2023


BC Luleå stod för en jätteskräll när man på bortaplan besegrade Jämtland Basket med 81-65. Se highlights från matchen här!


Nässjö mot Jämtland på tv 01/12/2023 Strömning 1 dec. 2023 — Nässjö mot Jämtland på tv 01/12/2023 Strömning Jämtland - Nässjö. Dec 49:54 AM. Luleå - Norrköping. Dec 59:54 AM. Köping - Nässjö. Dec 59:54 ... Vad förväntar du dig av själv i den matchen? – Jag ska bara springa igenom allt och se till att jag vet var jag ska vara. Sätta skott, vara aggressiv och vinna. Inget annat än att vinna spelar någon roll egentligen, säger Spurlock. Den 203 centimeter långe forwarden landade i Luleå i måndags. Sedan dess har mycket handlat om att börja hitta rätt i BC Luleås grundspel. Och något som han verkligen har fattat tycke för är den osjälviska spelstilen som laget genomsyras av. – Jag älskar det. Jag älskar hur alla springer hela tiden, så osjälviskt. Man ser sällan ett lag vara så osjälviskt. TV: Så gick Dolphins match mot Jämtland – se den här igen för 6 dagar sedan — Se matchen mellan Luleå och Dolphins här igen. ○ Live. Basket. Se matchen TV: Dolphins mötte Södertälje på bortaplan – se matchen igen här. Basket på TV stream idag - TV-tider, kanaler Basket på TV Imorgon, fredag · Köping Stars – Norrköping Dolphins · Luleå – Jämtland Basket · Barcelona Lassa – Armani Jeans Milano · San Antonio Spurs – Los ... Det är ett bra lag vi möter som också kommer att göra poäng. Men vi släpper bara in 26 poäng i andra halvlek och det är starkt jobbat av oss. BC Luleå stod för sin bästa offensiva insats hittills den här säsongen. Det märktes inte minst i trepoängsskyttet där man satte hela 15 av 27 treor. Nu har vi vunnit fem av fem matcher. Jämtland Basket på TV och stream idag Komplett spelschema för Jämtland Basket på TV och stream. Fullständig TV-tablå med kommande matcher för Jämtland Basket på TV idag | tvsporten.nu! Vilken kanal visar BC Luleå - Jämtland Basket? Fullständig TV och stream tider för BC Luleå - Jämtland Basket. tvsporten.nu har alla tider, spelscheman och kanaler! Det är på många sätt en sevärd match för publiken. Det är bland annat Adam Rönnqvists första match i sin gamla hemmahall sedan han bytte lag till Jämtland. Men det är också den nye amerikanske stjärnan Tristan Spurlocks debut med BC Luleå. – Jag försöker bara bli redo. Jag försöker vara fokuserad och komma ihåg alla spel. Grabbarna gör ett jättebra jobb med att se till att jag lär mig allt så fort som möjligt, säger Tristan Spurlock. TV: Jätteskräll av LuleåMatchreferatBC Luleå stod för en jätteskräll när man på bortaplan besegrade Jämtland Basket med 81-65. Se highlights från matchen här! Klicka här för boxscore! Bortamatcher mot Jämtland Basket är i regel alltid tuffa tillställningar. Den här lördagen var inget undantag. Men det var BC Luleå som kom ut starkast och förde matchen från minut 1 till minut 40. – Vi stoppade det som Jämtland hade att komma med i dag. Vi spelade bra försvar och fick ut mycket av vårt spel i offense. Det kändes bra, säger BC Luleå-forwarden Tim Kearney. BC Luleå ledde efter samtliga periodslut. Streama NBA och Euroleague Ligorna som TVmatchen. nu täcker med sin tablå är många med alltifrån stjärnspäckade NBA till Europas finaste turnering, Euroleague. Det är bara att välja och vraka bland alla basketmatcher på TV. Du kan med hjälp av TVmatchen. nu se vilka basketmatcher som direktsänds på TV och stream idag, imorgon och betydligt längre fram i tiden än så. Basket på TV Vissa matcher visas på SVT, som till exempel Basket-VM 2023 och Herrarnas SM-slutspel i basket 2023. Spana in vår tablå för att se var matchen du önskar se finns tillgänglig. Streama basket online hos TV4 Play NBA är den mest sedda och följda basketligan i världen och i Sverige är intresset stort trots den något problematiska tidsskillnaden. Köping mot Luleå titta på matchen 1 juovlamánu 2023 | Trots 30 nov. 2023 — Tv-tablå för 6 dagar sedan — Matchen på fredagen slutade 71-80 (11-22, 25 Jämtland mot SBBK på tv directe 13. Luleå Köping Stars 2017 ... Vad säger du om det? – Det går inte att göra starten bättre. Vi har vunnit fem av fem. Men det är en lång säsong och vi måste fortsätta att jobba hårt och utvecklas tillsammans. Men fem av fem är fem av fem och vi är nöjda med det. Nämnde Michael Gilmore slutade på 24 poäng, 13 returer, fyra assists, tre steals och två blockar. Luleåsonen Jonatan Arvidsson stod också för en högoktanig insats med 17 poäng och fem assists. Den skarpskjutande amerikanen Brendan Bailey var återigen vass offensivt och noterades för 21 poäng samt fyra returer. Inför: BC Luleå-Jämtland BasketEn riktig höjdarmatch väntar i SBL under söndagskvällen när BC Luleå tar emot Jämtland Basket. Matchen ser du direkt på Sportkanalen och C More - uppkast klockan 19. 34! 🔥 BC Luleå – Jämtland Basket 🔥 📺 Sportkanalen / Cmore. se 🇸🇪 SBL (herr) 📆 Söndag 25 november, kl 19. 34 🌍 Luleå Energi Arena, Luleå 💻 Livestatistik Efter nästan två veckor utan match är det äntligen dags igen för BC Luleå. Under söndagen tar Luleå-laget emot Jämtland Basket i en match som dessutom tv-sänds på C More och Sportkanalen. Jag vill bara lära mig vilka som är mina lägen. När jag ska göra poäng, när jag ska skjuta och det kommer med tiden. Jag anpassar mig och lär mig hela tiden. Kan du lova oss några dunkar? – Jag ska försöka. Jag måste få lite sömn och vänja mig vid tidsskillnaden. Om jag får lite mer sömn – då blir det dunkar. Text: Max Wiik (BC Luleå) LÄGET I LAGEN:❓ Luleå får tillbaka Brice Massamba efter en långdragen hjärnskakning. Basket-arkivBasketBasket på TV och stream På denna sida finner du all direktsänd basket på TV och stream, perfekt för dig som vill förgylla TV-tittandet med rafflande action och spänning. Är du endast intresserad av basket och inte vill låta tablån upptas av en mängd andra sporter är denna TV-guide rätt för dig. TVmatchen. nu samlar information ifrån Sveriges alla TV-kanaler och streamingtjänster och sammanställer allt på ett och samma ställe. NBA eller svenska basketligan, du kommer att hitta alla direktsända basketmatcher här. Uppsala Jämtland på tv directe 24/11/2023 Direktsändning för Uppsala Jämtland på tv directe 24/11/2023 Direktsändning för 6 dagar sedan — mån 5 feb. 2024. Tidszon PST. Borås. vs. Jämtland Basket · Basket SBL Herr. SBL Play SBLPlay är plattformen för dig som älskar basket! Här sänder vi alla basketmatcher ifrån den högsta herrligan både live och i repris. Men segerrycket kom i mitten av den fjärde perioden. Då drog den amerikanske forwarden Michael Gilmore i ett antal tunga trepoängare, samtidigt som man stoppade Jämtland defensivt, vilket gjorde att Luleålaget kunde vinna med 81-65. – Vi gjorde ett bra jobb i försvar och kommunikationen funkade perfekt. Alla tog stort individuellt ansvar defensivt. Vi visste vad de ville få ut av matchen och försökte stoppa det, säger Kearney. Vad är det som avgör matchen? – Jag tycker att matchen var lite svängig men vi får de stops vi behöver. Borås Jämtland på tv 17/11/2023 leva 16 nov. 2023 — Borås Jämtland på tv 17/11/2023 leva Film/TV · Litteratur · Två Luleå på tv 10/11/2023 2023 — Jämtland SBBK på tv directe 13.10.2023 ... Svenska Cupen Luleå Basket mot Östersund och Södertälje mot Norrköping. 6 december inleder Har du inte möjlighet att vara på plats kan du se matcherna på Aftonbladet TV.


About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

  • sramseyhistorian
  • Nona Veronica
    Nona Veronica
  • Nguyen Nguyen
    Nguyen Nguyen
  • Glen Maxwell
    Glen Maxwell
  • teamseo buildlink2
    teamseo buildlink2
bottom of page